Go to Top

Hoe werkt het menselijk brein tijdens het winkelen of kopen?

Workshop inspelen op consumentengedrag 12 februari 2018

Het menselijk brein is een stuk voorspelbaarder dan je denkt, en als boekverkoper kun je hierop inhaken en er je voordeel mee doen. Dat kan op verschillende manieren. De manier waarop jij met je klant communiceert, ligt het meest voor de hand. Maar ook je winkel communiceert met je klant. Denk hierbij aan inrichting, kleurgebruik, reclame-uitingen, presentaties, muziek et cetera.
Barbara Aalpol gaat maandag 12 februari 2018 in op consumentengedrag en geeft je handvatten om hier handig op in te spelen.

Het programma:
18:00 – 18:30 uur             Ontvangst met koffie en thee
18:30 – 20:30 uur             Start training
20:30 -  20:45 uur             Pauze
20:45 – 22:00 uur             Vervolg training
22:00 uur                          Afsluiting

Datum & locatie
Maandag 12 februari 2018
Boek & Bedrijf, Prins Hendriklaan 72 in Bilthoven.

Kosten en aanmelden
De kosten voor deelname bedragen €125,- excl. BTW per persoon.
Aanmelden kan hier.

Meer informatie
Voor meer informatie over de workshop kunt u contact opnemen met Boek & Bedrijf,
030 274 01 15 of info@boekenbedrijf.nl.

De website van boek en bedrijf maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn