Go to Top

Workshop gastvrijheidsbeleving dinsdag 25 september

Gastvrijheidsbeleving website

 

 

 

 

 

 

Creëer een unieke gastvrijheidsbeleving en onderscheid je van je (online) concurrenten

Het actuele en toekomstige Retaillandschap is volop in beweging. De kunst én must is om vlot te anticiperen op het sterk veranderde consumentengedrag. Het is van essentieel belang onderscheidend te zijn en te blijven en vooral de regie te pakken om een unieke gastvrijheidsbeleving te bieden in de boekhandel.

De  workshop gastvrijheidsbeleving geeft je inzicht in Retailontwikkelingen en trends in het consumentengedrag. Welke kansen heb je als boekhandel om hierop te anticiperen? Wie wil je zijn als boekhandel en wat wil je uitstralen? Na de lunch breng je samen met Retailexpert Marja Groen in kaart welke activiteiten bij je winkel passen, wat de rol wordt van de gastheer en/of gastvrouw, hoe je stuurt op gewenste gastvrijheidsbeleving en tot slot hoe je dit verankerd in je bedrijfsvoering.

Na afloop van de workshop neem je een hand-out met praktische tips voor gastvrijheid mee en een gedegen aanpak en advies om een unieke gastvrijheidsbeleving te creëren in jouw boekhandel.

Programma
09:30 – 10:00 uur             Ontvangst met koffie en thee
10:00 – 12:00 uur             Inspiratiesessie
12:00 -  12:30 uur             Lunch
12:30 – 14:30 uur             Workshop
14:30 – 15:00 uur             Wat neem je mee en afsluiting

Kosten en aanmelden
De workshop vindt plaats op dinsdag 25 september 2018 bij Boek & Bedrijf in Bilthoven.
De kosten voor deelname bedragen €135,- excl. btw per persoon incl. lunch.
Maximaal aantal deelnemers: 10

Je kunt je hier aanmelden.

Meer informatie
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Boek & Bedrijf via (030) 274 01 15 of stuur een mail naar info@boekenbedrijf.nl

La Differenza, hét Retailatelier, is het conceptbureau voor gastvrijheidsbeleving en sfeercreatie in Retail van ondernemer Marja Groen, en al jaren samenwerkingspartner van Boek & Bedrijf. Het bureau heeft bewezen resultaten in Retail waarbij omzet, traffic en loyaliteit stijgen.
De website van boek en bedrijf maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn