Go to Top

Programma “Gastgericht ondernemen en verkopen”

Creëer een unieke klantbeleving, vergroot je klantloyaliteit en laat je omzet stijgen

Klantbeleving is een belangrijke reden waarom mensen voor jouw winkel kiezen. Forbes verwacht dat in 2020 klantbeleving de belangrijkste reden is waarom de consument voor een bepaald merk of bedrijf kiest. Belangrijker zelfs dan de prijs of het product.
Aan jou als ondernemer om hier samen met je team op in te spelen. Maar hoe zorg je nou voor beleving in je winkel en hoe zet je dit waar mogelijk ook nog om in meer omzet en klantloyaliteit?

Het programma “Gastgericht ondernemen en verkopen” is bedoeld voor de ondernemer, manager en het complete winkelteam en wordt gegeven in jouw winkel. Gedurende 3 maanden breng je samen met onze partner La Differenza onder andere in kaart:
- Wie je klanten zijn;
- Wie je wilt zijn als boekhandel;
- Wat je wil uitstralen als boekhandel en welke beleving hierbij past;
- Hoe je storytelling gaat toepassen in jouw winkel;
- Hoe je maximaal resultaat uit elk klantcontact haalt;
- Hoe je gaat inspelen op Retail trends en consumentengedrag;
- Wat je plan en je concrete doelen worden als bijvoorbeeld gemiddeld bonbedrag of aantal artikelen per bon.

Aan het einde van het programma weet jij met je team een unieke klantbeleving te creëren, is je omzet gestegen en je klantloyaliteit vergroot. Je team is gemotiveerd en weet het visitekaartje van de winkel af te geven. Daarnaast ontvang je een Toolkit met daarin handvatten om te sturen en te coachen op de gewenste resultaten en zo het geleerde te waarborgen.

Data:
Het programma kan op elk gewenst moment, in overleg met Boek & Bedrijf, gegeven worden in de winkel.

Duur:
Het programma beslaat ongeveer 3 maanden en bestaat uit:
- Voorbereidingsactiviteiten door de ondernemer en het winkelteam;
- Drie dagdelen instore training en coaching;
- Telefonisch consult met advies over borging en follow up.

Locatie: Instore
Kosten: €2.750 per winkel (excl. btw, reiskosten en parkeerkosten).
Aanmelden: Je kunt je hier aanmelden.

Meer informatie
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Boek & Bedrijf via (030) – 274 01 15 of stuur een mail naar info@boekenbedrijf.nl

La Differenza is het conceptbureau van gastvrijheidsbeleving en sfeercreatie in Retail van ondernemer Marja Groen, en al jaren samenwerkingspartner van Boek & Bedrijf. Het bureau heeft bewezen resultaten in Retail waarbij omzet, traffic en loyaliteit stijgen.
De website van boek en bedrijf maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn