Persbericht Bijzondere ALV over de Boekenbon van 23 april

Op maandag 23 april hield de KBb een Bijzondere Algemene Ledenvergadering over de Boekenbon. In een presentatie werden de stappen toegelicht die gezet moeten worden om het succes van de Boekenbon in te toekomst te kunnen waarborgen.

Klik hier voor het persbericht waarin Hans Gelauff, interim directeur van de Boekenbon, en Pieter-Jan van Es, marketing manager, de onderwerpen die tijdens de presentatie aan bod kwamen toelichten.

De hele presentatie is terug te vinden op www.boekenbonservice.nl (met inlogcode voor Plusleden).

De definitieve beslissing met betrekking tot de plannen van de Boekenbon BV is onderhevig aan de beslissing van het KBb bestuur die als vertegenwoordiger van de aandeelhouders van de Boekenbon (de leden van de KBb) de finale beslissing neemt. Begin mei ontvangen alle leden per brief het besluit van het KBb-bestuur.