Go to Top

Gouden Klant

shutterstock_37679065-300x200

 

Gouden Klant
Bent u ook zo benieuwd wat klanten van uw winkel vinden en hoe ze een bezoek aan uw winkel ervaren? Door een bezoek van de Gouden Klant krijgt u een unieke kijk in eigen keuken!

Hoe werkt het
De mystery shopper bezoekt uw winkel gewapend met een verborgen camera in een van te voren vastgestelde periode. Het is aan de verkoopmedewerker om van deze mystery shopper een Gouden Klant te maken. De Gouden Klant stopt namelijk pas met kopen als de verkoopmedewerker op houdt met verkopen, of als de Gouden klant het vertrouwen in de verkoopmedewerker verliest. De verkoopmedewerker moet de Gouden Klant adviseren, overtuigen en zoveel mogelijk proberen te verkopen. De Gouden Klant heeft de intentie om iets te kopen en staat open voor bijverkopen. De verkoper bepaalt hierbij de limiet. Vertrouwen van de Gouden Klant in de verkoper is hierin een bepalende voorwaarde. Tijdens het bezoek wordt er gelet op de locatie en het uiterlijk van de winkel, de klantvriendelijkheid van uw medewerkers en het aanbod in de winkel. Na afloop van het bezoek ontvangt u een rapport en ontvangt u de opnames van het bezoek. U kunt er ook voor kiezen dat de Gouden Klant zich direct bekend maakt en een terugkoppeling geeft.

Wat weet u na afloop?
U krijgt zicht op hoe het gesteld is met de klantvriendelijkheid in uw winkel, hoe uw winkel bij klanten overkomt en eventuele knelpunten zodat u de kwaliteit van uw winkel kunt optimaliseren.

Meer informatie en aanmelden
Heeft u vragen over de Gouden Klant of wilt u zich aanmelden? Neem dan contact op met telefoonnummer (030) 274 01 15 of stuur een mail naar info@boekenbedrijf.nl.

 

De website van boek en bedrijf maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn